hanging on the edge

känner mig helt slö och allmänt trött & hängig, men detta är ingen böleblogg så nu struntar vi i det.

idag har jag varit på stan i två svängomer, först med mamma på maddes och sen gick jag upp i 20 minuter hant med toabesök och ett samtal med max (han var ju såklart tvungen att ha alla detaljer om helgen) sen stack jag ner till espresso house för att fika lite med challe, carro, emmie o ellan.

hönklubb ska det ju vara ikväll, men vi blir bara tre då my är i australien, lina jobbar och hanna ska se MJfilmen på bian. så jag, erika & jennie ska äta på basilika om ca en timme, ska bli mysigt. sen får vi se om vi hittar på något annat efter de, behöver iaf gå och lägga mig i tid då jag börjar kl 7 imorgon. Ser framemot jobbdagen väldigt mycket, jag och hon som jag är assistent till ska då göra landskrona, hon har aldrig varit här och jag ska visa henne min stad. förhoppningsvis så är den trevligare en torsdag än vad den är en fredag.

kösSsSsSsSs

jag och snuttejennie i fredags hemma hos häni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0