gla för det billiga?

inte dåligt, innan denna veckan så hade jag endast varit på ullared en gång och det var för 3 år sedan, nu har jag varit där tre ggr. var som sagt där med jobb i måndags, då handlade jag bara lite. idag var jag och mina mamma där (första gången för henne, hm?) handlade desto mer, bland annat en massa julsaker, lampor, julgranskulor, gardiner, dukar, så nu lär den nya lägenheten bli julmysig, åh vad jag längtar, både efter lägenheten och julen, älskar den.

rena natten när jag körde hem från jobb igårkväll, fick punka på motorvägen, nu vet man hur det känns också.

nu ska jag böla lite, första gången jag var på ullared var med dig. jag påminns ständigt om dig och vår vänskap i min vardag, när jag tittar på foto, när jag ser saker, när jag tänker tillbaka på mitt liv, ja som sagt ständigt. och det är då jag förstår och inser hur jävla nära vi en gång var, samtidigt som det nu känns främmande, overkligt och så långt bort så känns det ändå naturligt, nära och normalt. men som sagt vad är normalt? som det var då eller som det är nu? jag vet innerst inne vad jag känner, men efter allt som har hänt så är det svårt att visa och vilja visa. i suppose time will tell.

nu ska jag och erika hålla natt i min säng, tydligen så ligger jag och håller om henne i sömnen, tur hon får kärlek av någon ;)

köss (sometimes i still feel happy when i see your face)

Kommentarer
Postat av: Anonym

time will tell, det är bara så svårt just nu

2009-11-27 @ 00:26:29
Postat av: Hanna

2009-11-27 @ 10:32:04
Postat av: hanna

Lilla fialisa, det finns en mening med att Mys blogg är lösenords skyddad, så du kan inte ha henne som länk för då kan alla gå in och läsa :P

2009-11-27 @ 10:33:19
URL: http://www.metrobloggen.se/hannadohlner
Postat av: Fialisa

ringde dig precis häääni, och det går inte o komma in på bloggarna så länge man inte har lösenord ;) vet du om

2009-11-28 @ 12:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0