1:e advent

känns inte riktigt som jul,
men jag älskar julen

har varit väldigt dåligt bloggande den senaste tiden, men jag har helt enkelt inte så mycket inspiration nuförtiden,men det kommer väl tillbaka, förhoppningsvis.

kan iaf tala om för er hur jag har spenderat helgen,
var tänkt att den skulle bli hel vit, den blev halv vit.
i fredags var jag hemma hos kampharna, mös, lagade tacos och kollade film.
lördagen spenderade jag med challe, vi bestämde oss för att dricka (lite) vin, sen stack vi på förfest hos åhfeldt,där fortsatte vi med champange (så långt klarade jag av att dricka vitt) men på tycho blandade jag daiquiris i köket med adam "hade jag varit hetro så hade jag hånglat upp dig" INTE dåligt de. 
när det var dags för efterfest hade jag tappat det HELT, fy fasiken va fuller jag blev,
en av dom fullaste fyllerna hittills i mitt liv, blev efterfest någonstans vid spiggens med bla. fridolf, bönis & pannbannet, fråga mig inte vad som hände sen, vaknade iaf upp imorses med alla kläder på, det är ett gott tecken!

idag har jag städat toaletten och ska packa och städa det sista sen när jag kommer hem, rena natten, längtar som fasiken tills tisdagkväll när vi har flyttat in på kungsgatan! inga dåliga grannar vi kommer ha heller, kitelsarna och emmie & jonathan! kalas bra

Nu blir det köttfärslimpa här hemma hos mammisen, perfekt söndagsmiddag!

Kössen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0