en tur på mr bean

haha, pallar inte vår såkallade ridning igår..  my var rädd för sin systers häst så det blev ingen ridning på den. det var bara min bean det reds på, gick ju rätt galet till. lina höll sig på marken och det gjorde hon nog rätt i. jag och my red en och annan runda och det var trevligt, svettigt om inget annat, känns i kroppen idag.
Efter det så anslöt jennie sig också och det blev grilling här i saxtorpsskogen, och sen åkte vi in till stan för att ta en kvällskaffe på maddes.

slänger upp två bilder som jag hittade på blondinlinas blogg



Jag och bönis visar hur det ska gå till



Mysne och bönan,
hörde något om handikapps OS i hoppning?  hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0