Sömn och sånt

Åh William har tappat sitt sovande helt. Lägger honom som vanligt i sin säng vid sju med välling men så fort jag går ut ur rummet blir han helt galen, alltså riktigt galen. Skriker hysteriskt och dricker inte ens sin välling. Skulle jag till sist få honom att somna i sin egen säng (då genom att låta honom gråta sig till sömns i över en timme) så vaknar han mitt i natten och är otröstlig och måste komma in till mig. Så igårkväll gav jag upp och jag och min fina påg låg och mös i min säng till despan, helt okej! ;) men det mest störiga är att han har valt att komma in i denna perioden nu precis innan Grekland, så hoppas innerligt att han har skärpt till sig tills dess. Annars blir det kaos!

Nu på morgonen ska jag till citykliniken, jag har haft ont i halsen i 2,5 vecka.. William beter sig konstigt på nätterna så kanske har han fortfarande något som gör ont på honom sen sist. Pratade med ck igår så lika bra att kolla upp det innan vi åker. Och kl 14 ska William klippa sig, så han är fin och slipper svettas så mycket under sin "fina" solhatt. Vad vi gör annars idag återstår att se, lite ärenden istan iaf.

Köss på er

Ps, 2 dygn kvar typ exakt till planet lyfter. (inte alls tjatig nej)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0