Hej svejs!

Jag fick min sovmorgon idag, vaknade till vid 8 och gick på toa, sen somnade jag om och sov till strax innan 10! Sedan det har jag typ bara legat på soffan, kollar just nu på en film på 3an. Saknar w men det är faktiskt lite skönt med egentid, att bara kunna slappa :)
Efter filmen ska jag hoppa in i duschen, sen städa och därefter cykla och handla.
Vid 17 kommer Jennie och Emma hit (vi har inte sett Emma på ett antal år) så det ska bli himla skoj att träffa henne, vi ska laga mat och dricka vin.. Kan bara bli awesome!

Ha en bra lördag köss
/ en glad fia


Kommentarer
Postat av: Berit

Hej Sofia!

Vill bara tacka för en väldigt bra och intressant blogg. Jag har följt dig sen du började blogga och läser varje dag. Du har verkligen inspirerat mig till att bli en bättre människa. Tack för du finns!
Kram

2013-11-24 @ 18:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0