Onsdag

Kan börja med att berätta för er hur min dag såg ut igår för det tror jag att ni alla hemskt gärna vill veta ;)
Var på öppna förskolan och sen fikade jag, Sabina och My på 261 med våra pågar. Efter det lämnade Sabina oss och jag och My gick en runda med vagnarna så killarna somnade. Då tig vi vars en chailatte och satte oss i solen på torget och snackade skit. Åh kan våren stanna nu?? Hört att det ska bli snö nästa vecka, skoj!!!

Idag var vi uppe tidigt, mamma kom för att jag skulle jobba.. Trodde vi. Men nej där kom inget samtal, så drygt. Så idag är jag ledig helt plötsligt. Får väl se vad vi hittar på men blir iaf fint väder så ut ska vi :)

Ha en bra dag i solen, kösS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0