Landskrona 600 år

Idag fyller vår stad 600 år. Tycker Landskrona är en fin stad, en riktig sommarstad. Dock har den inte världens bästa rykte och man skäms nästan att säga att man kommer från Landskrona när man pratar med folk som då inte gör det.. Dom flesta som inte bor här har helt fel bild utav vår kra stad.

Dagen började med att mamma kom hit för att passa w. Jag skulle ta cellprov (igen) hade ju förändring och klabb för ett halvår sedan men det såg iaf bra ut med kamera. Nu ska jag bara vänta på provsvaren. Intressant va? ;)

Sen strax innan 10 promenerade jag, mamma och William ner istan för att gå se en skymt utav kungen, det fick vi 👍 andra gången man fick sett honom, han var ju faktiskt här en sväng på 90-talet ;p sen blev det en fika på maddes och lite shopping. Handlade ett par fin shorts som var på rea på hm till w och en t-shirt. Vill ha sommar/vår nu!

Nu tvättar jag för fulla muggar. W vilar och sen ska vi laga middag. Köttbullar och pulvermos, fint ska det va ;)

Köss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0