Hm?

Ligger i sängen klockan är 07.30 och jag har inte hört William ännu?! Börjar bli lite smått orolig :s detta händer typ aldrig längre att han sover efter kl 7. Men ja jag ska väl försöka njuta men ens första tanke är, har det hänt något? Också vågar man inte gå in på hans rum för man vill inte väcka honom. Aja strunt i det, han vaknat nog ganska så snart.

Idag är det lördag, afterski istan. Jag känner dock att jag har blivit för gammal för att stå och skrika på ett bord med en öl i handen kl 11 på dagen men där lär väl vara fullt ös och silket väder, lite sugen är man. ;) Men ikväll så!! jag, My, Sabina och Erika ska vara ute hos My och dricka lite gott. Sen blir det en titt istan och se om där är någon ute eller om alla har däckat :p

Gittan (min mammas faster) kommer hit ikväll och passar William när han har somnat, sen när jag vinglar hem 3 på natten så går hon hem. Perfekt att göra så för då slipper jag vara utan honom, han sover ändå bara 👍 och som tur är så har jag fina människor runtomkring mig som ställer upp :) !

Nej nu får jag nog gå upp och kolla lilleman, köss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0