Hej i blåsten

Jobbar i hemvården idag (larvi). Kan tala om för er att det är INTE kul att cykla ute på Strandvägen i detta vädret. Nu vet ni det. Kan berätta för er hur min helg såg ut, here we go..

Fredag, jobbade på dagen sen på kvällen var jag ute och åt på basilika med tjejerna. Blev också en öl och lite grodspelande på tycho. Mycket trevlig kväll med dom bästa! Ålen, Fredrik, William och Alexander hade grabb kväll hemma hos mig 👍

Lördag, Jag och William spenderade heeela dagen i Ekeby. Vi anlände vid 9 med bullar och var hemma vid 20.00. Pappa lagade en god middag som jag tänkte bjuda någon på en dag, någon frivillig? :)

Söndag, jobbade till 13.30 sen kom mamma hem till oss. Vid 18 lämnade jag William hos lina och Björn som fortfarande har honom. Perfekt med vänner som ställer upp så man kan tjäna pengar. :)

Jobbar till 16 idag sen ska jag hämta hem min lilla älskling som jag saknar som bara den!!

Håll i hatten, köss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0