Fast i en trapp

Jobbar idag öster/örja hemvård och sitter just nu fast i en trapp på öster av alla ställen, nyckeln till en vårdtagare har fastnat i dörren in till trappan så sitter här och väntar på landskronahem och har gjort det i snart en timme!! Rolig arbetsdag! Eller inte, ont i röven av att sitta här!

Kan berätta lite om gårdagen. Vi grillade som sagt hos ålen i asmundtorp, 11 pers med barnen inräknade. Det var jag, ålen, William, My, fredric, Alexander, Kim, Carolina, Collin, Jocke och Caroline. Vi åt god mat, köttet var dock lite bränt då killarna fick grilla i mörker, haha. Men det gick att äta. Sen var det dags för årets melodifestival final. Vi lottade och satsa pengar på vilken som skulle vinna, ålen vann!! :) sen bada killarna jacuzzi och vi snackade skit. Trevlig afton! :)

"Jobbar" som sagt här i trapphuset, kommer dock bara sitta här till senast 12 sen slutar jag! Då blir det lite veckohandling på cg och sen ska jag hämta min älskade plutt 😘

Köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0