Hej från Grekland!

Nu har vi varit här i 2 dagar.

Söndag, flygresan gick bra, fast landningen var väldigt jobbig då det blåste riktigt mycket. Men uppe i luften var det hur lugnt som helst. W och A var vakna nästan hela flygresan, dom somnade ca 10 min innan landning, bra.. Sen mötte Alexandra oss på flygplatsen och vi åkte i hennes fina bil hem till hennes stora, fina hus. Helt galet så fint här är, speciellt den stora terassen med utsikt över havet och hela staden. Hela söndagen spenderades här hemma. Lekte med alla barnen, gjorde grekisk sallad, drack lite sangria. Sen somnade jag och My vid 20 tror jag. Lagom trötta. ;) och ja vi bor inne i deras hus, Alexandra ville hellre ha oss här och det är vi glada för. Meningen var att vi skulle bo i ett litet hus utanför.

Måndag, åt nybakat grekiskt bröd till frukost som andreas var iväg och handlade, åh vad jag älskar det! Sen körde vi till stranden, badade och solade. Ganska kallt i havet så killarna gillar inte det. Efter deras nap så åt vi lunch på ett strand hotell. Grekisk sallad med tzatziki givetvis. Vi frågade om vi fick lov att bada i deras pool under semestern om vi åt där på lunchen, det fick vi! :) så dit ska vi idag efter en stund på stranden. Alexandra har ju en nanny så hon är med oss hela tiden, vilket vi tycker är jätte skönt (och trevligt såklart) då vi slipper gå i dessa backar och har privatchaffis/guide. Sen igårkväll var vi ute och åt på akropolis, pågarna sov i vagnen. Vi åt mousaka och den var riktigt god. Sen fick My äran att köra hem för jag och Alexandra drack till maten :) lite nojjig var man men hon klarade det galant! Och ja Andreas åkte till Athen igår, så det blir en riktig tjejvecka 👍

Så nu har ni lite koll på mig.
Hörs, köss!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Det verkar som att ni har det riktigt skönt. Passa på o njut ordentligt:) puss o kram på er

2013-06-04 @ 07:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0