Karneval!

Då var fredagen här som man har sett framemot ett tag. Idag börjar den 9 dagars långa karnevalen. Det är tur att man har barn och jobbar en del. Hade det varit för 3 år sedan så hade man nog festat mer eller mindre varje dag, och det hade ens lever nog inte varit så glad för :p

Men min karnevalsplan ser än så länge ut ungefär såhär;
Ikväll ska jag nog kolla på invigningen sen imorgon jobbar jag 7-14. Och sen ska vi fira att lina fyller 24 hemma hos henne med tjejerna därefter blir det karnevalande. På tisdag ska min bror och hans band spela kl 19 så det ska såklart hela familjen kolla på med vars en öl i handen och William med sina hörlurar. Sen nästa lördag igen är det ju dags för kubben som bitterfittorna SKA ta hem detta året :)

Där har ni mitt schema än så länge men när jag är ledig lär jag säkert hänga där med William lite då och då. Han måste ju få åka karusell och äta karamell :)

Nu ska jag fortsätta jobba, slutat 14 idag. Och sen blir det Ekeby för att umgås och lämna William.

Köss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0