My weekend

Dags för ett helginlägg kanske.
Den har till mesta del spenderats ute i asmundtorp.

Fredagen, lagade en god middag och när w hade somnat badade vi utomhus jacuzzi med ett glas vin, inte helt fel kan jag säga.

Lördagen, Jocke och Jensen kom ut för att äta middag. Till förrätt åt vi ugnsgratinerad hummer och till huvudrätt fetaost fyllda färsbiffar, ugnsrostade rotsaker med chèvre och beasås. Så gott! Till efterrätt hade dom med sig hemmalagad äppelpaj. Sen kollade vi på melodifestivalen och spelade Uno. Mycket trevlig afton.

Söndag, åkte till Ikea för att hjälpa ålen med inredning (kan behövas;) sen hem till honom och gjorde fint. På kvällen blev det Tacos till bingon. Kommer rulla fram i veckan efter denna helg kan jag säga! Pjuh!

Idag, har ätit bullfrukost med mamma, sällan? Sen var ute på lite ärenden. Alexander och My har varit här hemma och lekt med oss. Nu precis har jag pratat med dom som är hand om förskoleplaceringarna.. Åh! Blir inte klok på vad jag ska göra alltså. Vill fan inte ha honom där ute, kommer bli så jobbigt och omständigt. Så är så ledsen och irriterad över detta. Men ja, livet ska väl inte vara så lätt alltid. Men ibland kan man väl få ha lite tur? Någon som vet en dagmamma?!?!

Nu ska jag passa på att vila medan william gör det. Han vaknade som vanligt 511 ggr inatt. God natt köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0