Min lille påg går

Ja nu sedan i lördags så går William mer och mer. Han har tuffat till sig rejält och man ser på honom hur kul han tycker det är. Så nu dröjer det nog inte länge innan han går på heltid så att säga, haha. Åh tiden går såå fort! Mammas bebis han är så fin, är nu ett barn!!!

Min söndag,
Mamma ringde och väckte mig vid 8 (jag somnade vid 04.30 kanske) då hade morfar fått åka ambulans till Lund. Hans hals hade svullnat igen och han fick typ ingen luft. Mamma kom och hämtade mig strax innan 9 så jag fick ta gucci och morfars bil. Körde till ålen och William i asmundtorp och spenderade min dag där. Morfar mår bra nu efter x antal sprutor. Usch räligt när sådant händer men tur att han var så snabb med att ringa ambulans annars vet man inte vad som hade hänt..

Idag är vi bara hemma och övar på att gå. Blir en runda till cg vid 16 för att handla lite mat.

Köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0