Kalas

Idag har det varit kalas för fina Milo som fyller 1 år. Det var ett stort kalas med mycket folk och barn. Dom bjöd på god mat och tårta och vi hade det mycket trevligt. William gick hur mycket som helst, nu går han nog mer än han kryper.. Woho! Min stora pojke. ❤

Efter kalaset var det bara rätt hem till tvättstugan så där har jag typ spenderat min kväll. W somnade som en stock kl 19, då hade han inte sovit sedan 10.30 nog första gången det hände.

Imorgon står det jobb på schemat. Ska vara på larvi 7.30 till 15. Mamma kommer imorgonbitti och hämtar w, jag jobbar på tisdag också så han sover i hbg, enklast så. Åh låt oss få dagisplats snart så vi slipper detta klabbet och jag slipper vara utan min älskling mer än nödvändigt.

Så, Godnatt! Köss

https://cdn1.cdnme.se/1040369/7-3/pic_512a8176ddf2b34038273482.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0