Hej hej hej

Två inlägg på en dag? Inte dåligt det.

Jag och min lilla plutt kom hem för en stund sedan. Efter jobb tog jag med mig Williams farmor och gamla mormor ut till asmundtorp, där blev det fika (frukost för min del) är så kass på att äta när jag jobbar, men vad gör det känns som jag hinner ta igen det.. Tyvärr. Sen körde jag dom hem igen. Nu är vi som sagt hemma, William ligger inne på sitt rum och har gjort ett tag för han måste vila NU! Men jag hör honom snacka hela tiden, ååh unge! Jag har plockat undan och dammat och ska snart börja göra kvällens middag, lasagne! Fint som fan, nog min favoriträtt med fetaostsallad till såklart ;) effektiv dag detta!

Är så skönt att jobba igen, trodde inte jag skulle tycka det. Men det är faktiskt riktigt skönt att få göra något annat emellanåt :)

Puss och köss till er

Bjuder på en "snygg" bild på mig och Sabina på 90tals festen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0