En unge i minuten

Har precis kollat på det och bölat. Undrar om jag någonsin kommer våga föda ett barn igen. Vill inte skrämma upp er som aldrig har gjort det men fy. Smärtan kan man utstå det är inte det (även om det gör ondare än vad man någonsin kunnat föreställa sig) utan mest hur min förlossning gick till. Allt drama och hur snabbt det gick. Det är inte bra när det går för snabbt kan jag säga, man hinner inte själv förstå vad det är som händer och än idag har jag inte bearbetat den känns det som. Sen fick jag ju lite komplikationer efteråt och ni som vet hur hypokondrisk jag är kan ju tänka är hur hårt det tog på mig haha. Men ja förhoppningsvis kommer jag väl över det med tiden men än så länge så är ett syskon till William låååångt borta pga diverse anledningar. Stor eloge till dom som är med i programmet familjen annorlunda haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0