En tidig lördags morgon

Eh japp! Idag steg vi upp strax efter 05! Visst är man van vid att gå upp tidigt varje dag numera men kl 05 är ju till att överdriva en aning kan jag tycka.

Nu är vi iallafall hemma. Mamma ska komma om typ en timme och morgonmysa med oss. Känns som om vi endast träffas på morgonen/förmiddagen. Sen kl 13 blir det som vanligt på lördagarna nu babysim. W's bästis Alexander går ju också på det så det tycker vi är himla trevligt. :)

Ikväll är det dags för fina jennies examensfest som hon verkligen förtjänar efter 3,5 år (tror jag) slit i skolbänken. Hon är nu världens bästa FÖRSKOLElärare :) och som jag nämnt tidigare är det 90tals tema. Vi kommer inte vara snygga men kommer bli så skoj. Framförallt att dansa till musiken, haha. Så kvällen ser jag verkligen framemot. Lär väl komma upp lite bilder imorgon så håll utkik ;)

Nu ska jag leka med min pigga påg:)

Köss till er

(William älskar inte kameran som sin mamma)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0