En jobbg natt

Har vi haft minst sagt, William håller på att få en massa tänder längst in i munnen. Så han har haft feber sedan i måndags, då sov han ju hos mamma.. Så inatt har han vaknat hur många gånger som helst men som tur är så är jag ledig idag. Stackars liten, tänk att tänder kan ställa till det såhär :(

Igår kom Emma och Levi hur efter jag hade slutat jobba. Vi hade det trevligt och mysigt. William var väldigt gnällig såklart, men det gick. Jag bjöd på korv stroganoff som vi alla gillade och åt utom w som just nu inte vill ha någon varm mat.

Hade tänkt gå till öppna förskolan idag men får se senare hur han mår. Min mammas faster kommer hit på förmiddagen med bullar och försenade födelsedags presenter till William, det ser jag framemot :)

Hörs köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0