Skit blogg!

Har försökt att få upp ett inlägg sen i måndags men det har inte fungerat, jävla skit blogg, så gav jag upp, kastade appen och laddade hem den igen, där har ni historien bakom mitt lilla uppehåll.

Det jag hade skrivit var typ;
Att förra fredagen så hade jag och mina 6 tjejer tjejer hemma hos My första gången vi var samlade för att inta alkohol allesammans sen dom tre finaste pojkarna i världen kom <3 och det blev en mycket trevlig kväll som avslutades med dans på tages.

Sen resten utav förra helgen spenderades med min fina familj i Ekeby.

Veckan har bestått utav sol, sol underbara sol!!! Långfikor på 261, lite shopping m.m.

Nu, ligger jag och William och myser, han har precis klämt i sig sin frukost och vi ska strax gå upp och göra ve oss. Sen bär det av till Ekeby för massa mys i solen. Men ikväll ska vi vara hemma för då kommer My, Fredric, Alexander och dansans plus Hugo.. Vi ska käka och förhoppningsvis kolla på när loreen vinner Eurovision ;)

Puss o köss till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0