Och nu var det lördag

Hej-hej-hej

Gårdagen var najs, innan jag körde till Ekeby styrde vi Volvon mot Helsingborg och en lunch och shopping dejt med mamma. Vi åt på grekisk resturang,ååh vad jag längtar tills vi är i Grekland och kan äta äkta fetaost heeela dagarna:) sen blev det som sagt lite shopping, en nästrimmer till ålen (äntligen) och en skit fin vit bikini från hm till mig (synd att den inte är snygg på denna kropp bara) :(

Väl i Ekeby blev det mys, middag, nya naglar och hockey.. Det sista kunde vi ju ha skippat.. Skit match rent ut sagt!

Idag än så länge har vi varit hos dansans och kusin Hugo och hälsat på.. Senare ikväll kommer Felicia som e nere i Skåne över helgen och kanske Jocke och Jensen. Och snart blir det tacos, sällan?? Åh fint!

Ha en trevlig kväll allesammans, köss!

Ett foto på William och mina naglar imorse, älskar att mäta brunhet med honom.. ;) och ålen som är en riktig blekfis! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0