My week so far

Än så länge har den typ sett ut såhär;

Måndag, sista dagen på ett tag som det lovades sol så därför blev det pastasallad och solning på citadellet med mamma och my. Efter det lite shopping (en till bikini) och en islatte på 261. På kvällen slog jag och My ihop våra färsar som vi hade lagt fram och gjorde feta o soltorkade tomat biffar hemma hos henne med våra fyra killar sen spöade vi dom i fyramanna whist ;)

Tisdag, gick inte utanför dörren. SKÖNT!

Onsdag, mamma var här på dagen och jag körde till LAhem och sa upp vår lägenhet så nu är vi i desperat behov utav en trea om vi inte vill bo i Ekeby ett tag.. På kvällen kollade vi på Sabinas förlossnings film och sen blev det en pw på typ 1 timme och 10 min, svittigt! Men hör och häpna gott folk, jag väger 1 kg mindre än när jag blev gravid, så hade jag bara varit smal då så hade det varit kalajs, suck!

Nu ska jag mysa med min bebis, köss på er!

Bilder från dopet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0