Hej-hej-hå

Har typ inte bloggat på 5 dagar så vad sägs om en snabbis? De kör vi på!

Fredag, hela dagen 10-16 spenderades på väla med mamma, My och våra pågar.. En och annan krona fattigare men fick med mig en skit snygg klänning från MQ hem som jag hade på mig på dopet :) på kvällen blev det middag på tycho med Jeppsson och Emma, mycket trevlig kväll.

Lördag, var ute i häljarp och dukade till dopkalaset. Mamma, Lollo och Sofia hjälpte till, vad hade man gjort utan alla nära och kära? Don't know.

Söndag, firade min älskade lilla son med vår familj och underbara vänner, dagen var helt perfekt! I kyrkan spelades låten du är allt - Sonja Aldén när vi gick in och jag och ålen läste en dikt för william som skötte sig helt exemplariskt under hela dopakten. När prästen pratade till honom så log han så fint. :)min kille det! Och han fick massvis av fina presenter, allt från fonder till brioleksaker. Kvällen avslutades här hemma tillsammans med Kim och jarlsdal med bingo och kortspel.

Måndag, solen strålade och vi bjöd ut oss själva till ekeby hos pappa och Annika, grillade och solade. Sen på kvällen hade vi lite folk här hemma, spelade kort och drack vin :)

Tisdag, åkte in till gråen, My och Bern joinade också. Massa sol och grillning, mums!

Idag, mamma kom tidigt imorse sen blev det solning på gården med My och lagom till lunch kom Bern med kycklingsallad som han hade gjort till oss, vi har det bra vi. Dagen avslutades på tycho med middag och kortspel.

Så nu var jag ifatt tack och godnatt!

Bilder kommer sen någon dag, haje!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0