Love the sun!!!!!!

Vår tisdag började med ett besök utav mamma sen kom Jennie och hon å jag gick ner istan, William fick sina första par solglasögon då han slipper låna tant linas ;) sen satt vi i solen på 261 och lunchade. Vid 16 var det dags för mig att gå till frisören och ålen tog över vagn och barn på uteserveringen. Hade inte klippt mig på ett tag (1år och 4mån) men ändå tog dom typ bara 3 cm så det va nice. Sen ville jag ha mörkbrunt kår med lite lila skimmer, blev typ svart.. Så vi får se om jag ska göra om det eller om jag känner mig nöjd efter några dagar.. Hursomhelst känns håret väldigt starkt och friskt! Typ på tiden :p

Såhär coola var jag och William igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0