indianrace som förr i tiden

ja vi kör en snabbis
torsdag, traskade hem till lina umgicks med henne, hanna, sabina och milo sen jonade ålen och alex och JAG lagade tacos till alla och kvällen avslutades med en runda plump.. eller en halv.
fredag, började dagen med att skura köket, sedan mötte jag upp lina, björn, sabina, my, bern och hanna på gatan för att gå ner till 261 och invadera uteserveringen med barnvagnarna, ålen och cim joinade också efter jobb. Och jag hade det jävligt nice med ett glas vin i solen. På kvällen blev det lite "fest" här hemma och vid 01.30 dissade jag, lina och hanna killarna och stack till tages för att dansa av oss lite.. har typ inte varit där på ett år så det var ju på tiden ;)
lördag, jag och william drog till ekeby och mös med min familj hela dagen och kvällen. Jag visade pappa och ankan rumble (ett spel på iphonen) och det satt dom med HELA kvällen, socialt. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0