en såndära bra dag

godmiddag mina kära läsare!

idag är en riktigt bra dag, fråga mig inte varför men känner mig bara allmänt glad och lycklig! kan ha lite att göra med min fina son, sambo, familj och mina underbara vänner! all kärlek till er <3
gårkvällen spenderades hemma hos my med mina tjejer (lina,hanna & jennie) och självfallet var alexander och william med, ingen riktig tjejkväll utan dom numera :p vi åt god mat som LINA lagade till oss, hur sjukt är inte det då? men gott som attans var det.
av någon konstig anledning så går det inte att kommentera de inlägg jag skriver från mobilen, inte för att många brukar kommentera mina inlägg, typ bara min mamma. Så mamma, kommentera detta inlägg för nu skriver jag på datorn ;)
hörs senare, köss till er alla!
bilder från när jag och lollo var på basilika i veckan,
försöker dölja mitt fula hue med brillorna ;p

Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja det var ju på tiden:).Så söta o fina ni är mina älsklingar. Puss på er.

2012-03-18 @ 14:46:27
Postat av: Lina

Grattis till sonen, vilken sötnos!

2012-03-18 @ 20:31:38
URL: http://linapetite.blogspot.com/
Postat av: Fia

Tack så mycket lina! :) och grattis till din fina dotter också!

2012-03-18 @ 21:53:40
Postat av: Lina

Tack så mycket:)

2012-03-19 @ 21:37:12
URL: http://linapetite.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0