Effektiv söndag

Började dagen med tvätt som ålen som vanligt tog hand om ;) jag dammsugande, plockade undan m.m. Sedan fick vi (läs ålen) måla bakgrunden på två tavlor som vi sen nu i veckan ska göra avtryck på med Williams händer och fötter, blir nog himlans tjusigt!

Sen gick vi ut med vagnen, hem till dansans för att dra med dom ut. Sen hem till oss och jag lagade mat till mig och ålen.. Ingen höjdare kan jag ju säga. Skulle göra blomkålsmos, brände typ det, men gick väl och äta och till det skulle vi ha kycklingfilé men den ålen fick luktade skit, så då vågade jag inte äta min :( rena natten. Fick äta mig mätt på grönsaker och dip istället.

Och som vanligt spelade vi bingo och vann inte ett shit! :(

Nu ska jag mysa kudden! Köss

Kusinerna myser samt bild på tavlorna steg 1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0