Snö!

Halloj i snökaoset :)

Kan börja med att skriva lite om min gårdag. Jag och My provade på mammagympan på tygan och jag tyckte att den var mycket givande. Perfekt för mig som har William själv dygnet runt, att kunna träna när han är med. Efter det blev det en promenad runt slottet för ungarna skulle somna så vi kunde äta frukost i lugn och ro på eh. Där satt vi ett par timmar och sen bestämde vi oss för att köra till jabadabadoos utförsäljning och det gjorde vi rätt i, svinbilligt! :)

Idag, har gjort några ärenden med mamma och såklart fick jag ta med henne till jabadabado så hon kunde fynda lite till William ;) när min pappa slutar jobba så åker jag och William med honom till Ekeby för att spendera vår kväll och natt där. Plus att jag behöver göra naglar.

Köss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0