Ny vecka

Då var det en ny vecka igen, tiden går så skrämmande fort. Gäller verkligen att ta vara på varje dag och njuta fullt ut utav livet! Det försöker jag göra iallafall.
Nog om det.

Vår helg
I fredags var det x-factor final och en del utav mina fina vänner var här hemma och åt Tacos och mös. Lördagen började på stan tillsammans med Lollo och Rola med frukost på eh och en runda i stans affärer. På kvällen var vi bara hemma.

Idag, har vi hängt på öppna förskolan som vanligt. Och sen den traditionella fikna på 261 efteråt. Sen fick jag besöka tandläkaren "Akut" så att säga och blev 700 kr fattigare. :( just nu ska William egentligen sova men han håller låda för fullt här i soffan, min fina lilla älskade plutt! Nu ska jag ta honom.

Köss och Godkväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0