Min helg

Let's go!

Fredag, spenderades i min soffa med Felicia som sällskap och x-factor på tvn. Mina älskade jem åkte ut precis innan finalen fast att jag röstade på dom två ggr, så jag var rätt så sur :(

Lördag, William skulle sova hos mormor och jag fick festat lite. Förfest här hemma med Felicia, Ida och Cornelia. Sedan gjorde vi stan. En mycket bra kväll! :)

Söndag, fick hem min fina påg. Det var julskyltning istan och självklart skulle vi gå på den. Till middag delade jag och Felicia på en kebabrulle från Rhodos. Fin söndag!

Idag är det måndag och som alla andra måndagar är det öppna förskolan tillsammans med My och Sabina som står på schemat. Idag ska även amelie och w's kusin hugo med för första gången. Sen blir det fika på 261, faktiskt sugen på en macka idag och inte sallad. Skumt.

Köss och hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0