Inne i värmen

Så, då var jag äntligen inne i värmen igen. Fy fan vad kallt det är idag, eller så är det bara jag som är extra frusen idag. Hursomhelst så resulterade denna kölden i att jag fick en ny fin mössa utav min kära mamma, tack för den :) vi åt kinabuffe till lunch som inte var någon höjdare trots att man fick ta så mycket sushi man ville, blä.. Nej inget klår basilika! That's it!

Nu håller mamma på att laga middag till mig och mina bröder. Tror vi stannar här över natten faktiskt. Imorgon fyller mamma år, 45 till och med. Så får väl väcka henne med min ljuvliga stämma ;)

Nu vakna w, slut på friden.

Puss å köss


Kommentarer
Postat av: Sussi

Snygging;)

2012-12-11 @ 20:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0