Gone

Min ångest har släppt och jag kan nu se framemot allt trevligt som händer här hemma inom det närmsta.
1. Lillejulafton här hemma med mammas sida
2. Julafton hos pappa och Annika
3. Juldagen här hemma med tjejerna
4. Nyårsafton (har dock inte den blekaste om vad jag ska göra så så kul kanske inte det är :p)
5. Williams 1årsdag (oj vad tiden går)

Det är Williams första jul och även om han inte kommer att minnas det så är det så speciellt för mig som mamma :)

Igår bjöd fina söta Jennie mig och My på julfika. Sen stannade vi även kvar och åt pizza från Rhodos. Har syndat nu i 2 veckor och var rätt så nervös när jag ställde mig på vågen precis, men har bara gått upp 1 kg och den är ändå helt okej med tanke på allt dricka och mat jag har stoppat i mig. Nya tag efter jul? Åh yes :)

Nu ska jag underhålla min plutt som bestämde sig för att vakna med skrik innan kl 6 idag :( tror det har varit hans mage som har varit förstoppad, men som tur är har han redan skitit två ggr. Intressant va? ;)

Köss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0