sommar och sol

det är väl för jävla skönt?
hoppas bara att det håller i sig,
ryktas regn imorgon, inte okej!

igår blev det badminton igen, denna gång med ålen och mina brödrar, ålen hade inte en chans mot holmbergarna kan jag säga, också körde han den klassiska; skyllde på racket! ha, silken sopa! känner att jag har börjat bli badmintonnarkoman? bättre att det är det än något annat iaf ;)

idag har jag och mamma varit på plantagen i rydebäck och handlat blommor, krukor och grejor till min balkong eller min & erikas rättare sagt.. underbart att shoppa när ens braiga mamma betalar, tack som fan! nu har jag snyggat till på balkongen som e riktigt grann, sommrig och färgig, mycket nöjd med den..

nu inväntar jag bara en snubbe från landskronahem som ska fixa stoppet i vår svinvask sen e det dags för ridning på min fina bean, hemskt vad jag har blivit aktiv helt plötsligt va? :p ja, jag är lika chockad som er, men skönt är det :)

ha en fin torsdag mitt people!

kössies

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hoppas att det håller i sig:)Alltså både med balkongen o Bönan!

2010-05-21 @ 07:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0