snabbt som fan ska det gå

förlåt förlåt förlåt, jag e en otroligt kass bloggare.
därför ska jag försöka uppdatera er så snabbt jag kan om vad som har hänt den senaste tiden.

vi kan väl börja med fredagen

jennie hade tjejmiddag, det bjöds på trevligt sällskap, underbar mat samt efterrätt, roliga lekar och ett o annat charty öga. sen drog vi ner till stan, efter tycho tackade jag för mig och besökte falafelvagnen innan hemgång.

PENSIONÄRSVARNING!!!
(på dom följande två inläggen)

lördag, vid 14 var jag och ålen hembjudna till min farmor för att äta både hemmalagade kåldolmar och kålpudding, SÅ GOTT! sen stannade vi ända till kl 21, kollade en massa foto på mig när jag var liten och spelade uno.

söndag, på dagen red jag med min kära mor :) sen på kvällen åt jag god mat och spelade bingolotto??? vann inte ett skit.

måndag, jobbade och sen blev det badminton på korpen tillsammans med ålen, andy & carro. som jag ägde dom allihopa ;)

igår, på dagen var vi ute vid sandbergen och motionerade, sjuk träningsvärk efter badmintonen men det gick. sen jobb och efter jobb körde jag hem till lina för att säga hejdå till min fina alexandra och hennes mage, typ alla vi tjejer var samlade, kollade dh, gav alexandra presenter i form av bebiskläder och så.

blev ett stressigt o slarvigt inlägg, men nu e jag ikapp iaf.

köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0