she's here

och vem är gladare än jag?
min älskade alexandra är hemma hos oss igen, iaf för 2 veckor som antagligen kommer springa iväg som alltid. men skit i det, för om ca en timme ska jag krama ihjäl henne och hennes lilla bebistös i magen, kanske inte riktigt krama ihjäl men ni vet vad jag menar :) sen ikväll blir det hönis hemma hos lina, med greken och dom andra hönorna. vad som händer ikv vet jag inte, tror helelr inte lina har planerat värsta grejorna. kan tänka mig att det blir massa snackande och spel, jag klagar ikke.

erika kom hem för en stund sen och sa att hon skulle prova på att laga spagetti och köttfärsås den idén släppte hon ganska snabbt när jag erbjöd mig att laga det, haha. så har haft lite eftermiddagsmys här hemma med sambon och grannen.

nu ska jag hoppa in i duschen,

köss.

u know we are meant to be baby! ;)

Kommentarer
Postat av: Sussi

Ge henne en stor kram från mej med:)

2010-05-06 @ 08:35:42
Postat av: Felicia

oh vad kul :D och gratulera henne för mig :P



and, you are, det har jag vetat hela tiden ;)

2010-05-06 @ 19:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0