nu ska ni få höra

om min helg,
bättre sent än aldrig?

fredag, efter torsdagens enorma festande va jag fast besluten om att jag skulle ta det lugnt fast att det var valborg. men på eftermiddagen drog jag och ålen ner på tycho där lite folk befann sig. böna och kniven tyckte vi skulle följa med hem till bönas mamma & sliris för att spela wii, äta pizza och dricka lite alkohol, and so we did. hade mega trevligt, kan ha lite att göra med att jag klådde både ålen,böna och kniven i bordtennis samt att jag klådde bönis i allt annat också och alla som vet silken dålig förlorare han e kan ju tänka sig hur hans hue såg ut, HAHA!!! vid 12 tiden tittade vi en snabbis på tycho, sen blev det rätt hem i bingen.

lördag, uppe med tuppen för att hjälpa invalido 1 & 2 med frukosten o förberedelserna inför herrklubben. sen rätt hem och sov typ hela dagen. på kvällen fick jag några tjatesamtal om att jag skulle joina herrklubben och jag är ju inte helt svårövertalad när det gäller fest så jag drog hem till lill-nils där dom befann sig. hann dricka några öl innan vi drog ner till tycho, där blev det en massa shootande och en jävla massa dansande med min indian, han kan när han vill den. sen blev vi av med folket och efter att bönis köpte en kebab samt servetter till mig (jag var bajsig och han hade inget toapapper hemma) drog vi till falken för att efterfesta a la indianstyle, med 3,5or och ljuvlig musik :)

söndag, slitsöndag med slibönis. sen vid 20 tiden övertog slitålen.

KÖSSIIIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0