hönis goes lill-lördag

typ,
vi var en massa tjejer hemma hos oss igår,till och med tjejer som inte är med i hönis.. typ emelie & filippa men jag klagar inte. alla drack vitt vin, nog första gången jag har varit med om det, vi spelade jag har aldrig, sen blev det lite klabb med en utav hönorna och jag kände mig partysugen så lämnade hönis och drog till simpen där han, bönis, kniven, päron och danne befann sig. blev en massa snack samt lite stampande on the ground. sen drog vi ner till tycho, hade spritkrig som vanligt och blev fan nästan blind! sen blev det falafelvagnen, fick handskas med en o annan jobbig kebabliknande typ. ah! sen rätt hem, har tydligen spelat poker inatt på ålens konto? haha, förlorat en o annan krona, sorry älskling!

nu är jag hemma hos mamma, kaos i skogen är bara förnamnet silken familj/släkt man har alltså. idag har jag och mamma ridit på vår fina häst mr bean, bean, böna, bönis. haha pallar ju inte hans smeknamn. hursomhelst gick det bra och det var faktiskt riktigt skönt, så nu ska vi hålla igång detta :)

ikväll kommer förhoppningsvis min snutt hem, då ska vi ta igen för förlorad tid ;)

puss & köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0