god morgon

det är verkligen inte varje lördag sofia holmberg vaknar obakis.
men gött är det kan ni tro.

vad har då hänt de senaste dagarna i mitt fucking liv?
det ska ni få höra nu, eller höra o höra ni ska få läsa.

i torsdags efter jobb drog jag, ålen och jarlsdal ner till tycho för att äta, vi åt fondue och fy fasiken vad gott det var. skit störigt att jag inte har provat den innan för nu på tisdag ska tycho få en ny meny och då försvinner den :( men fick höra att där skulle vara lax på den nya så det kompenserar det hela, nu vet ni det.

igår skulle jag på kurs i krisitianstad kl 9, och ålen samt lill-nils var så snälla att dom följde med som sällskap så jag skulle slippa köra själv. jag stack till kursen och dom gick till centrum. vi skulle egentligen vara 4 st på denna kurs men ingen av dom andra dök upp, så jag fick vara själv med föreläsaren, blev mest att vi diskutera en massa och jag fick ut jätte mycket utav kursen. fick sluta redan vid 12 tiden fast att kursen skulle varat till 16. åkte ner till stan och fann pågarna på house of bagels där dom satt med min dator och vars en öl of course. där satt vi ett bra tag och hade det allmänt trevligt.

när vi sen skulle köra hem fick vi den brilijanta idèn att köra inom sexbutiken i lance stad gunnesbo. där inhandlade ålen potenstabletter (kan behövas;) sexspel, butplugs och glidmedel. som han inte kommer få användning för så vidare simpen inte e villig ;)

sen på kvällen tog vi det lugnt, jag lagade grön curry kyckling gryta och vi drack vin.

men ikväll gott folk då ska fia vara helbränd, så som ni alla känner henne. lollo ska ha födelsedagstjejmiddag :)

nu ska jag tjattra vidare & dricka kaffe med en bakfull holk som har sovit här,

köss och ha en trevlig lördag people

Kommentarer
Postat av: Felicia

vart är du när jag behöver dig som mest? :S

2010-05-09 @ 14:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0