i oslo med lill-nils och cp-sigrid

nu har vi anlänt till kollektivet i oslo, eller som ålen skulle kalla det "COLLAGE"
båtresan gick hur bra som helst, eller nästan iaf, bara att jag hade alla tre med mig av var jag nöjd med.

bussresan från la till köpenhamn var något av det roligaste ever, håller med simpen som sa "det här är den bästa bussresan i hela mitt liv" nils som vår busschafför hette var en trevlig prick, han lät simpen vara reseledare och ha hand om mikrofonen, garvade så jag nästan kissa på mig när han skulle förklara för oss samt dom 4 andra äldre herrarna vad det var vi såg på vägen. simpen har nu efter denna färd fått ett nytt smeknamn, lill-nils, lägg det på minnet allesammans!

när vi kom på båten kollade vi in hytten, sen gick vi ner till taxfreen för att inhandla alkohol och snacks, blev 5 stora kassar, mycket nöjd. vi åt middagsbuffe, riktigt fin mat var det, men den gjorde så att ålen blev helt flammig i hela huet och på kroppen, haha! sen gick vi upp till hytten igen för att förfesta och spela spel. senare förflyttade jag och bönis oss ut på deck med musiken & drickan, folk trodde nog vi var lite skeva.. men skoj var det! när vi senare kommer tillbaka till hytten finner vi simpen, ålen och en gammal norsk man.. dom två alltså. sen klubbade vi runder här och där, dansade och hade det skoj! innan jag och bönis skulle gå och lägga oss gick vi högst upp ute på decket för att kasta vars en dansk tvåkrona i önskebrunnen (havet) och önskningarna dom håller vi för oss själv;) när vi sen vid 3 tiden skulle dra oss tillbaka till hytten hittar vi ålen däckad mitt i korridoren utanför vår hytt, fy fan vad vi garvade.. såg riktigt skevt ut, men mkt nöjd med att han hittade till hytten överhuvudtaget, sen att han inte lyckades ta sig in e en annan femma.

just fan, glömde berätta om simpens nakenrace i korridoren, jag fotade självfallet det.. så ni ska få se hans heta och vältränade kropp ;)

i skrivande stund e vi 4 ensamma i kollektivet,
ålen ha redan däckat, simpen sitter och ser allmänt dum ut som vanligt och bönis halvsover här brevid mig, när jag började skriva detta inlägget sa han " sitt här så jag kan se vad du skriver" jo väldigt lönt.. silka fyllekajor jag e med.  men ikväll då ska det klubbas på fisk & färs.. tror ålen iaf. haha.

vi hörs senare,
slänger snart upp några bilder till er också ;)

köss från oss alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0