lite rese ångest!

kom precis på att jag kommer inte få det så lätt i olso med dom tre tokarna,
dessa tre kommande dagarna kommer att gå ut på följande,

1, se till så att simpen inte deckar på olämpliga ställen
2, se till så att simpen inte blir nitad av massa brudar i sina desperata raggningsförsök
3, se till så att ålen inte slår halvt ihjäl någon/några stackare
4, se till så att ingen av dom hamnar i fyllecell, får nog mest hålla koll på ålen där.
5, se till så att bönis inte spelar luftgitarr överallt (fungerar på brudarna här i la, men tror inte norskerna lär bli lika impade)
6, se till så att simpen inte trillar överbord
7, se till så att bönis inte tar över djbåsen på klubbarna, tror inte dom uppskattar "upp eller ner" "i landskrona tar dom 1,75" mfl.

väl i oslo har jag iaf hjälp utav felicia och hennes vänner,
men hur fan ska det gå på båten?!?!?!

nu blev jag lite nervig,
har iaf kirrat väska nu, en STOR ROSA rulleväska.
folk kommer tro att vi 4 ska på charty resa till thailand

köössis

inget ovanligt att se grabbarna såhär:







går rykten om att dessa två ska ha med dom här två bordsdukarna,
då känner jag inte dom!





vad har jag gett mig in på?


Kommentarer
Postat av: felicia

hahaha, du kommer inte få det lätt alls, fia...

2010-03-17 @ 17:41:05
URL: http://frustrado.blogg.se/
Postat av: sussi

Det är väl inget fel på dem bordsdukarna!

2010-03-18 @ 19:17:22
Postat av: sussi

Det är väl inget fel på dem bordsdukarna!

2010-03-18 @ 19:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0