oslo dag 2

hejsvejs allesammans!

nu har vi precis kommit hem till collaget efter en tur på stan, vi besökte jernebanetorget, karl johan och massa annat. satt i en timme eller två på hard rock cafes uteservering och drack vars två öl,något av det ljuvligaste jag gjort på länge. sen blev det käk på donkan, vi reder inte att bara leva på nudlar.

gårdagen var rolig, blev ett jävla hålligång på förfesten här hemma med tequila race. vid 12 tog vi tricken ner till stan för att försöka leta upp ett diskotek som hette living room. efter mycket snurrande fann vi det och gick ner för att dansa. vi blev av med ålen som hade blivit utkastad för att han tydligen var för full (ovanligt?) så han drog till ett ställe som heter string ist, och ni kan ju tänka er vad det är för ställe, stripklubb såklart.. men där hade han nog det rätt så trevligt. jag, bönis och simpen tog taxi hem senare och dom andra tjejerna gjorde nog en o annan bortamatch ;) när vi kom hem snackades det norske med drängen min. jag har blivit en jävel på norska nu ska ni veta.

ikväll blir det fest igen, oväntat?

i love oslo,

stor kösse bloggeläserne mine


Kommentarer
Postat av: Felicia

& i love you.

Underbart att ha er här.

2010-03-21 @ 16:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0