inte en dag försent

ikväll ska jag ÄNTLIGEN få träffa min fjälla, ni vet hon den dära My Ljungberg som har varit ute i vida världen i nästan ett halvår. hon kom hem under tiden jag var i oslo, men idag blir det höniskväll här hemma, med spel, film, tjejsnack och myspys.

nu sitter jag och lyssnar på bölemusik och drömmer mig bort,
ååh, hade värsta mardrömmen inatt (eller i förmiddags) för att vara helt rätt på det..
drömde att jag var i usa, hade guccan med mig han blev påkörd, jag ringde runder till alla jävla vetrinärer men ingen ville hjälpa mig för att jag inte var amerikan. när jag sen vaknade och fann min underbara lilla hund sovandes brevid mig blev jag överlycklig och började storböla, lagom störd? man kallas inte cp-sigrid för ingenting ;)

snart ska jag ut och busa i vårsolen med min hund och hemligt sällskap ;)

ha en trevlig onsdag gott folk

kösse

(fan vad jag mår bra!!!!!!!!!!!!!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0