hemma i sketna landskrona

eller ja jag älskar väl egentligen landskrona, MEN det har varit jävligt skönt att vara borta en weekend kan jag säga. jag har haft det hur bra som helst,vilket det finns bildbevis på på facean, orkar inte lägga upp fler här i bloggen, ett jävla företag. men det blev iaf fest igen i lördags, jag eller vi kom aldrig ut och klubbade som det var tänkt, jag blev för full, spydde ner den norske toan minst 3 ggr och vetifan varför dom andra inte hänkade på.

typ såhär såg jag ut;



ja fifan!!! ber om ursäkt för detta, och skulle kanske ha varnat känsligaste tittare först, men tror alla e rätt medvetna om att man kan hitta precis vad som helst på denna svin blogg.

igår lämnade vi iaf oslo 11.15 och hade 7 timmars bussresa att se fram emot, den gick förvånansvärt snabbt, kan vara för att jag hade en bra bok att läsa och att jag spöade ålen i skitgubbe ett x antal ggr ;)

väl framme i hbg vid 18 tiden stod snälla emma och väntade på oss, hon hade med guccan också, han blev minst sagt överlycklig för att se mig och jag likaså :) sen körde vi inom rhodos för att hämta pizzor och hem till mig allesammans för snack om den gångna helgen.

tack som fan felicia och alla ni andra upp i oslo för denna helg
och tack mina guttar (eller hur fan det stavas) för en otroligt rolig och oförglömmlig resa ;)

tillbaks till verkligheten,dags för jobb om cirkus en timme..

kösseliköss

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack själv.. Underbart och ha er här :D

2010-03-23 @ 18:38:13
URL: http://frustrado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0