ett (lite) positivare inlägg

nu är felicia här vilket har resulterat i att jag är på bättre humör.. tur någon i min vänkrets kan göra det hela bättre. ibland behöver man få avreagera sig och puts så e det väck, eller inte.

nu har jag styrt lite, blir bowling ute på curla på torsdagkväll.. med ett gäng töser & pågar, utklädda till påskkärringar och harar, eller inte. men fint ska det bli, efter det intar vi felicias hus på kvarntorget, hon har ff, det gillar vi ;)  alla är välkomna, eller inte.. det var väl fan vad jag ljuger för er idag.

nu e jag nyduschad, lite smink på detta huet och kläder på kroppen min sen e jag redo för jobb, börjar kl 16 denna dag, ut till svalöv för att kolla hästhoppning, sen ikv e det ju fin fin tv, dating o despan.

kÖööös era rövhål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0