en ljuvlig dag

vaknade kl 9 utav challes "fina" stämma, KAN DU HÄMTA OSS TIDIGARE???
är man svårväckt ska man fantamej använda henne som väckarklocka.
fick snällt gå upp, skynda mig med att borsta tänderna, klä på mig och sminka mig
hämtade mina twins på gullstrand och körde hem till dom för att äta god nyttig frulle.
emma har också kommit hit och snart ska vi dra ner på stan för att sätta oss på någon uteservering och dricka kaffe.

har hört att en del ska after worka vid 3 tiden på speakers, så blir nog en sväng där sen också, ölen byts dock ut mot ramlösa.

ikväll ska bli en fin och mysig kväll med min snutt!
vad vi ska göra vet jag inte än, men mys blir det iaf alltid ;)

aah köössse



mina fina :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jamen din lilla snutt ligger ju här brevid mej!eller ska du hämta han sen? Och en annan ska ju ha stall tjänst hela helgen,pga.din häst.puss på dej.

2010-03-26 @ 16:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0