don´t blame it on me

nej utan blame it på min samt erikas jävla pisse skit mög rövhålsdatorer som har tappat det fullständigt!

helgen var fin, sådär lagom mycket alkohol och trevlig

fredag, var på middag hemma hos mamma, eller rättare sagt jag & mamma lagade middag, gott blev det. sen spelades det spel, man är ju ett geni ;)

lördag, på dagen låg jag, simpen o lollo i min säng och kollade på när ålen (duktig som han är) målade min vägg, äntligen är den hemske,fule oranga färgen borta och väldigt tacksam för det är jag :) på kvällen var jag hemma hos danne & amelie, drack lite och spelade med andra ord, ni vet de spelet som jag älskar, dock var detta nya ord men det gick galant ändå, vet ni om ;)

söndag, var inte särskilt bakis då jag är väldigt chockad samt stolt över mig själv som har druckit med måtta denna helg, ni vet så som man bör dricka men aldrig gör, inte om man heter sofia holmberg iaf. blev lite utflykter här och var på dagen. sen träffades jag, bönis o ålen hemma hos simpen för att boka osloresan, woho!

såhär ser den planen ut för er nyfikna:

torsdagen (nästa vecka)
åker jag, carro, bönis, ålen & simpen med oslofärjan från köpenhamn,
festar, äter förhoppningsvis god mat, dansar och har det skoj
på fredagen är vi framme i oslo, där ska vi bo i 2 dagar hemma hos felicia & company
även här kommer det bli en massa fest och roligheter
på söndagen tar vi bussen hem, tar ca 7 timmar, men som tur är har vi varandra ;)

åh vad jag längtar efter denna resa!!!

är på jobb nu som alltid måndagsmorgnar, tänkte ta en cigg och ringa lollisen nu

vill också säga grattis till min fjälla, my ljungberg som idag fyller 21 år <3

kööössies

Kommentarer
Postat av: felicia

och som jag läääängtar :D

2010-03-08 @ 17:10:19
URL: http://frustrado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0