bölefia

jag måste få böla lite,
det är sjukt fint och underbart väder ute, har faktiskt varit ute en snabbis idag,
men jag är för sjuk för att kunna uppskatta det just nu,
fick inte sovit mycket denna natt heller, och jag hade tydligen snarkat så mycket så jag hade väckt mig själv ett x antal gånger, då snarkar man jävlar i det högt, typ värre än max om det ens är möjligt? men det är inte konstigt att man snarkar alla cart när ens mandlar är stora som basketbollar. och ja just det, jag hade tydligen dräglat också, har full förståelse för om ni slutar läsa min svinblogg nu ;) men här är vi inte pryda.

har iaf tagit ledigt ikväll, trodde jag skulle orka jobba dygn, men nej det gör jag verkligen inte.

ska se till att bli frisk nu till oslo,
åhe vad jag längtar! bara 2 dagar kvar :)

nu ska jag ner och se om jag kan få ngn tvätt tid, köss på eder alla

Kommentarer
Postat av: felicia

jag meeeed :D woohooo

2010-03-17 @ 07:22:31
URL: http://frustrado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0