Bilder från färjan



här har vi reseldearen lill-nils



här har vi lill-nils i sitt esse, med ett flak i famnen och ett sexpack i näven



det blåste väldigt mycket vi denna dörr, inget dåligt stolpskott jag har sidan om mig.



bönisen e på g ute på vår deckförfest



jag var också gla och på g



lill-nils med sin nyfunna vän



naken-nils i koridorren'



såhär fann vi ålahuet mitt i natten i gången utanför hytten, hahaha!!!

Caroline Kamph nu ser du vad du går miste om, bästa färjeresan någonsin ;)

Kommentarer
Postat av: Grekisk Gudinna

HAHA! Om jag inte minns helt fel så är det Fisan som inte vet hur man kommer av oslofärjan i tid! ;)

2010-03-19 @ 16:35:36
Postat av: sussi

Det ser ju livs farligt ut!!!Man kan väl inte festa ute på däck.Era jävla galningar.Får nog ta ett snack med dej när du kommer hem.puss

2010-03-20 @ 11:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0