snart så kan jag vara lycklig

skönt ska det bli,
är hemma hos mamma nu igen..
har i prinicp varit här sen 9 i tisdags morse!

det gick bra idag!

ikväll kommer ålen hem så då ska jag sova hemma,
och imorgon då jävlar ska jag vara pigg och glad när mina favvis tvillingar tar studenten, ingen dålig fest dom kommer ställa till med, jag har fan sett fram emot det i typ ett år nu, vore fan om jag skulle behöva missa den. 

innan det blir hemfärd ikväll så har jag beställt hemmalagad mos, köttbullar och såna konstiga köttbullskryddkorvar utav mammis, fint när mamma tar hand om en, älskar dig min gamle mor ;)

och vill också säga tack till alla mina fina vänner där ute för era omtankar, KÖSS till er!


Kommentarer
Postat av: Felicia

<3 <3 <3

2010-06-10 @ 16:45:27
URL: http://frustrado.blogg.se/
Postat av: Sussi

Det är härligt att få ta hand om dej ibland ;)Älskar dej med min lilla tös,jag hoppas att ni får det riktigt bra på student festen.

2010-06-11 @ 14:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0